Mina prooobblleemms

Jaaa sitter här å funderar på vad som händer, om solen håller sej uppe tills kl 1 eller om de kommer massa moln? För vill sola nån timme på balkongen idag, men solen kommer ju dit kl 1, å då brukar molnen med komma, å skulle med järna vilja duscha å sen klippa till min lugg, inte haft den på 100 år så den har väl växt som ogräs.. Vill oxå traska hem till babys plase å lämna hans minneskort som ligger här så försitkigt på en liten kudde så jag inte har sönder eller tappar bort de, men venne om träningsvärken kan gå så långt haha, måste ut med vovven snart oxå, sen äta nått kanske? Städa mitt rum skulle med behövas! Vilka problem jag har, dusch eller vänta på kanske sol? Haha ja de e svårt! Men vi hörs, så ska jag berätta vad som hände ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0