sov inge vidare

Hej hej hej, inte sovit nånting inatt, kanske max 3 timmar, somnade inte förns typ 2, ba låg å kollade upp i taket å inte kunde sova, sen vaknade jag typ 5 för jag hade skit ont i halsen, låg å väntade på att klockan skulle ringa kl 9, så jag fick gå upp å ta en kopp te, haha, ganska seg natt, nu har jag duschat å ätit frulle, sminkat mej lite lätt, för snart ska jag ut med Ricki sen med halv 12 tåget in till stan å möta upp Fia, sen förhoppningsvis ge mej lite mer metall bitar på min kropp! De visar sej hur det blir med de, hjälpte inte att dricka en kopp te, lika ont i halsen fortfarande, ja får ju inte bli sjuk nu!? Eller idag å imorrn kan ja ju vara sjuk, men inte mer! Ne ska kolla klart mitt vänner avsnitt nu, sen ut med vovven, hörs senare!

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0