Tack så jätte mycke :)

Vill ni veta nånting jätte roligt? Att min kamera är verkligen inne på den sista värsen nu, displayen eller va de heter, är helt vit, så man ser inte vad man tar kort på eller nånting.. Så när den e full med bilder så kan jag ju inte ta bort dom, för ja ser ju inte nånting, skit roligt, hur ska jag klara mej utan kamera sen då!? Bra fråga, igår av mina bästa tjejor fick jag iaf en Dooleys flaska, en kruka med massa smått å gott i, som tex: Diskborte, diskhanskar, bebis mugg, bebis nappar, godis, såpbubblor, tandborste med bitring på och en glass sak man tar glass med, Alltid bra å ha sånna grejjer juee! Om de blir krig eller nånting, vart mega glad för allting, tack brudar :D <3

 
  

Postat av: SOFIA

du kan tömma minneskortet på datorn, sen stoppa tbx de (=

2009-08-22 @ 16:31:00
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0