Hemma .

HAllåååååå, tyvärr hemma nu! Tåget gick skit fort! Skojja inte, va för trötta å hungriga så det gick över till massa skratt, och jag har  bättre sent än aldrig kommit på att jag är lite smått efterbliven, inget å göra åt, ANna å Milla har vetat om det sen jag föddes, att nått är ju fel, haha!

Men iaf i lördas så åkte jag å Milla med C hem till norrköping, blev att gå ut på kogen med Moa den kvällen, fan så mycke bättre krogarna i norrköping e! Så jävla roligt hade jag! Träffade massa nya människor, och massa dans, sen blev det Max innan skjutsen hem till Kimstad kom! Vi härmar ju allt som dom i norrköping pratar, för de låter ju så himla roligt, sen när vi åkte hem från krogen, Daniel som körde, haha han började härma min dialekt, inte lite kul de lät! Höra sej själv, kan ju oxå erkänna att några av mina ord har ändrats till deras, man tänker ju inte på de. Haha!

Vaknade upp i Moas säng på söndagen, sen blev de å kolla på hennes träning, och sen vidare till affärn å köpa käk! På kvällen bar vi av till Tim å kollade på film å moffade godis med hans kompisar, riktigt trevligt!

Sen idag så blev det pizza sen vidare hem till Mats å kolla ännu en film å äta is! Ismaskiner i norrköping vettni! Sen bar det av hem till Kalle, blev lite skit snack å umgicks tills klockan blev 8 å det bar av till tåget hem. Sorjligt, vill tillbaka, Saknar mois! Men kommer väl snart igen hoppas jag verkligen!

Snygg Moa


Ja å Moa                            å sen                         Ja å Andras!


Moa hemma hos Mats, och sen jag påväg hemmåt! Kändes sen bra jävla snygg!




Nu ska jag kolla på Paradise hotell som jag har missat, å sen blir det sova ensam i sängen, van med sällskap under helgen ju! ;)


Postat av: SOFIA

du ser jätteliten ut på den bilden när du sitter i nån soffa!

2009-12-08 @ 09:02:44
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0