Rikspolisstyrelsen i Kiruna

Nu e jag hemma. Har träffat min jobbcoach en sista gång, skrev i nån slutrapport, sen ska vi skicka mitt brev till en i Norge på Ikea, as bra! Sen gick jag till Polisen å sa: "Hej, jag ska flytta till Norge", längre hann jag inte komma då hon svarade, - Jahaa du vill ha ett bla bla bla papper, hahah -Ja så kanske de heter!? Ingen aning, fick iaf ett papper som jag ska skicka till Rikspolisstyrelsen i Kiruna, mohhah ballt! Sen gick jag till försäkringskassan å sa: "Hej, jag ska flytta till Norge, å jag vill ha ett blått kort?"  Okey, personummer? 900825 ...., Okey, då kommer det hem om ca: 2 veckor! Haha skönt å hare gjort! Nu ska jag baka knäckis!



Postat av: Emelie

Guud så skönt att slippa ringa! Efter norge ska jag uppfinna nya mobilen som ska ta över dom gamla, och det ska bara gå att smsa på dom !!

2009-12-09 @ 15:10:15
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0