Tisdag.

Vet ni vad jag har gjort? Jag har köpt en tjocktröjja på rean i stan, bra mysig tröjja, köpte den å betalade, vände å gick ut, gick till Donken för att gå på toa, då ser jag den fulaste tjejen i världen som har lika tröjja som jag nyss köpte! Fy helvete va ugly hon va, men eftersom tröjjan va på rea fick jag inte byta den!

Hon i kassan: Nej tyvärr du får inte byta rea varor, ville du bara ha en annan storlek så kanske det går bra!
Jag svara: Nej jag vill inte ha tröjjan alls!

Tjurkärring.

Somsagt åkte till stan med Millis, fick med mej den fula tröjjan hem, en väska, och nyårsklädseln! As nice! Nu ska vi ba få mä Emelie, annars går ja fan på ferren själv.
Snart blir de la en dusch, och vi får se vad kvällen har att bjuda på.

Postat av: Linda

Hahahaha :D illa ;D

2009-12-30 @ 13:51:15
URL: http://norgelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0