Aleksandra har namnsdag idag!

Godmorgon alla som nog är i skolan haha men jag börjar iaf 10.05 med transport skit, har rydligen prov på torsdag! Kul att man å visste om det.. Kommer ju inte gå så jätte bra de, men men! Efter skolan som slutar typ 12 idag ska jag hem till Millas lägenhet och städa, damsuga och stor städa, de ni! Ni trodde inte jag kunde sånt va? haha jo jag e bra om jag väl vill, å saknar dom så mycke så dom kommer komma hem till en ren och fin lägenhet imorrn! Sen skulle det vara bra om jag pluggade lite idag oxå, får la se om jag orkar, inte så mycke mer å säga nu, eller inget har väl vart intressant, men lovar att ni kommer läsa det ändå hah! Ska kolla ett avsnitt av vänner nu sen knalla till skolan PUSS hörs senare!

Postat av: Emelie

Coolt, då har jag namnsdag idag :D

Får jag en tårta nu?

2009-02-17 @ 15:07:36
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0