+ exp avg 9:- , DMT 2,5% 1.025*13500=? GT 0,6 1,006*? MOMS???????

Hååå vad jag är trött, men kommer inte kunna sova ett dugg för jag har sån sjuk jävla växtverk nu! Ni förstår inte hur ont det gör!!? Ska till doktorn på fredag, å Milla säger att det finns tabletter för sånt här, det ska jag fan kräva av turk doktorn att jag ska ha! Tänker inte gå runt såhär mer.. 18 år räcker.. Sitter å skriver en fusklapp nu, eftersom vi har prov imorrn, men det är så jävla mycke, eftersom kursen nästan bara handlar om matte, hur ska man då klara den om man har ig i matte? Ja fråga fittSten...

Å skönt att flytta hem till Milla två veckor nu, för jag å mamma tjaffsar hela tiden.. Va jag gnäller, jag vet! Men så är det nu, å dom som inte orkar med mina humörsvängningar, ja vi vet ju vilka det är!?? Fitthuve..




FEJK



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0