Honung i rumpan!

ÅÅÅÅH Blogg fan! Hade skrivit ett inlägg med kanske 500 ord, men nej då bestämmer sej datan att lägga ner allting... så jag får börja om! Funny!!!

Aja gick till doktorn halv 9 när jag hade tid, Anna va snäll å hängde med mej, fick heta Lina för ett tag, fråga mej inte varför, eller jo min doktor heter ju mohammed abdulla så inte så konstigt! Aja fick ta av mej mina braller, så han fick känna å vrida på mina ben, kolla mina reflexer å skit, men allting utifrån va bra, så fick lite tabletter å sen ska jag komma tillbaka om 3 veckor och ta lite prover å se vad som är fel inne i mina ben..  Så hoppas tabletter hjälper sålänge, för nu är det fan illa! Å inte va dom gratis heller..

Nu sitter jag här å väntar på att linda ska komma med pizza, inte ätit nått idag, å är så himla trött! Va ju uppe 4 inatt, hur ska det gå ikväll hahha? Aja får la sova på nattbussen å hamna i virsbo och gå hem eller nått.. aja ska till bella runt 6, sen åka bil till stan med anna, så emelie kunde inte åka med, men men nu ska jag vänta ännu ett tag, linda börjar lika någon som jag inte känner! PÖSS ha en bra fredag kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0