Kiss flickan eller kiss i fickan?

Godmorgon haha när jag vaknade idag så fick jag kissa i ett urinrör, jag vet, äckligt! Haha så nu ligger det kiss i kylskåpet hahha! Sen ska jag gå med kisset i fickan till vårdcentralen och lämna in det, och även ta lite andra prover, blodprov å grejer, usch hoppas det inte gör ont! Men jag har nog gjort smärtsamare saker än att bara sticka en liten nål i fingret eller vad dom nu ska göra.. Millis går med mej till doktorn, vågar inte själv! Sen ska ja gå med henne hem för att kolla lite kläder jag ska låna, sen ska vi gå och sola, sen ska jag väl ba hem å tare lugnt som alltid.. Men hare bra, jag skriver senare om hur det gick! PÖSS


Postat av: sandra

lycka till kiss prinsessan <3 :)

2009-02-23 @ 11:54:09
URL: http://vitatygskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0