Lefranc och bourgeois

Grattis på födelsedagen Sosso Gumman <3



Va på mälar"dagens" högskola idag, så som jag säger, jag kan inte säga vad det heter tygligen? Aja va skit tråkit iaf, gick på en föreläsning som ekonom som linda ville lyssna på, as tråkit! Å verkade as svårt, lära sej massa engelska termer å skit, nej nej ingenting för mej, kan ju inte ens säga HEj på engeksla haha, ne vill nog inte gå nån högskola efter sommarn och studenten! Han som hade föreläsningen ba "ah man läser 3 år sen får man välja till 2 år till" VA? Vem fan orkar gå 5 extra år i skolan, inte Karin linnea koskinen iaf... Håller på med svenskan just nu, ska skriva första kapitlet till en bok, jo men är ett kapitel en halv a fyra så e jag klar! Vet inte mer vad man kan skriva, och vill inte heller förstöra det jag skrivit å lägga till nått dåligt bara för att.. Men men får la se vad som händer.. Ska snart äta sen hem till Anna å hämta lite prylar sen hem till Milla å vattna blommorna, mjopp hare bra PÖSS


Postat av: Sofia

Tack så mycket gumman <3 :)

2009-02-13 @ 18:46:00
URL: http://annasofiaisabelleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0