Lite stelt!

Vaknade runt 10 i morse men somnade om lika fort, vaknade runt 1, bakis Jajjamensann.. Va sjukt roligt hemma hos Bella med tårta å lite spel innan vi drog vidare till konrad, va inne i stan typ 10 i 10, och i kön stog det kanske, öhm.. ja några personer, men vi hann in gratis iaf, så vart ju desto mer dricka, förstår inte hur jag kunde drika så mycket och inte ens spy? Rekord haha dansade å gav sokke en dusch då och då! Träffade massa roligt folk och sen bar det hem med nattbussen.. så mycket mer minns jag inte!!

Hoppas du hade en rolig å bäst födelsedag bella gumman, för jag hade as kul!



Stirr ögon JAJA!

Postat av: Isabella

Jag hade sjukt kul! verkligen hur kul som helst<3333½1

2009-02-07 @ 23:35:38
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0