Snurrar i mitt huve!

Välkommen hem i kylan! Har nyss solat solarium och va typ 5 st som solade innan mej, så snacka om varmt! Orkade inte ens ligga tiden ut! Men nu är iaf början av fredagen klart! Ska hem till Linda och inviga hennes bubbelstorabadkar, as bra! Sen ska vi laga mat å dona, kommer nog bli en bra fredag tillslut! Sen på kvällen blir det Gecco bar, men därimellan har jag ingen aning, vikka som ska med eller hur det blir, men det löser sej väl?

Va ju så himla fint väder idag, så efter att ha kollar på glasblåsarns barn, å se "nana" den tjocka tanten, så kände jag att det var dags att gå ut och gå å röra på fettet å inte bara sitta inne, för då blir man väl som hon? Å det tackar vi inte ja till! Ska duscha å bara dega resten av kvällen, e så sjukt trött å börjar få ont i mitt huve!! PUSS



Postat av: Sofia

snygg bild! :)

2009-02-27 @ 14:12:05
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0