Back to hallstahammar

Milla o Niclas kom hem idag, YEY Niggers! Kollade på lite kort och dom visade vad som hade köpt, och jag fick ett par as snygga skor, en t.shirt (som emelie är arg över att jag fick) (sorry inte mitt fel, men I like it!) Sen det bästa av allt! Milla hade tagit en av mina klänningar med sej till thailand, för att sen sy upp en balklänning till mej i mina egna mått! Fyfan va glad jag blev, en röd balklänning blev det, nu äre bara å hoppas på att Adam vill gå med mej (A), sen måste jag färga håret mörkt brunt oxå, för jag kan inte ha rött hår till den här klänningen.. så den här fick jag av mamma i studentpresent tack så mycke!

  



Nu ser man den bakifrån, inte riktigt knall röd, mer brun/röd om man säger så, å nu är kortet himla dåligt, eftersom jag tog det med min mobil kamera..

Postat av: Sofia

ge mej tröjjan!

2009-02-18 @ 22:40:29
URL: http://sofialinneal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0