Bäckgatan säljs buhu

Sorjligt vårat gammla hus på bäckgatan ska säljas, ååh jag vill verkligen bo kvar där! http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3K9RP44RVR87TR97 Dom har tydligen byggt om massor, gjort om i köket, å slagit ihop mitt å Millas gammla rum till ett stort, å gjort ett arbetsrum i källaren! Dom kan ju inte bygga om i vårat hus, för de känns fortfarande som att det är vårat, skulle vilja gå dit å kolla hur det verkligen ser ut! Buhu!

Å den här dagen har ju sugit pung, hade transport lektion i skolan, å fick veta att vi har prov om två veckor, å eftersom jag bara har skrivit av Linda på alla lektioner så lär jag ju plugga arselt av mej för att klara det! Å på lektionen lärde Linda mej lite om va de handlar om, å gick himla bra! Men e väl glömt imorrn... Å sen hade vi musik, hahah gick igenom typ 3 ackord å en fick vi sluta, skönt! Mest lost lärare...
Sen fyllar min pappa år idag oxå, 50 hela år! Grattis mess har skickats, men fick man nå tack tillbaka? Neej! Aja eftersom jag inte ska göra nånting speciellt idag, trodde jag hade de planerat men nej har väntat i onödan så ska fortsätta kolla O.C nu PUSS



Postat av: Evelina

Känns som man var där i går.. Fortfrande samma tapeter som det var förut... :(

2009-01-23 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0