Fittslem och analklåda, va de så du sa Emelie?

Haloo nu ska jag gnälla lite, men för Emelie är inte det här gnäll, det är hennes vardag! Tror det bara är hon å jag som orkar med varandras gnäll, men ni skulle oxå gnällt om eran måndag såg ut såhär som min!

Gick till skolan 10 i 10 för trodde våran första letion började 5 över 10, men nej nej den började 20 i 11, så satt i bibblan å gjorde ingenting i typ 40 minuter! När väl klockan är 20 i 11 så står det på tavlan att vi inte har den lektionen heller YEY, fick sitta i skolan från 09.50 - 15.40 för å ha en lektion som varade i 10 minuter! Hahaha värd skoldag, fattar heller inte varför jag inte gick hem, hade ju oxå engelska därimellan men ja ska ju inte ha engelska längre så jaa, blev inte mycke gjort i skolan idag inte! Nu är jag hemma iaf, ska snart till Anna å vara barnvakt!

Å har fått tid hos doktorn oxå, 3 februari, ska kolla upp mina ben, för eftersom jag har växtvärk dygnet runt! Å jag kan inte ha växtvärk för jag växer inte mer, eller joo på brädden, men de har nog ingenting med de å göra, så ska bli riktigt roligt å se vad som är fel! 




 

Postat av: Emelie

Haha störda människa, vadå bredden. Nej jag sa FITTSAFT och SKITKLET :D

2009-01-12 @ 17:14:14
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: guz

nykter?

2009-01-12 @ 21:06:31
Postat av: tess

jag med , hoppas 3an kmr snart :D

2009-01-12 @ 23:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0