Fredagar kan vara tråkiga dom oxå

Hoj kollade nyss på filmen The gravedancers som Emelie hade rekomenderat, jo den va bra, men inte så läskig som hon hade sagt, lite overklig, men de e väl alla skräckfilmer, så den dög, såg att lincon (hur han nu stavas) från prison break va med i filmen, så har laddat hem lite prison avsnitt som jag ska kolla på nu, och vänta på att mamma kommer hem å lagar mat, super hungrig! Å sen vet jag inte vad som händer ikväll, se visar sej...

Morfar ringde nyss, han ska tydligen flytta till hallsta, för han bor nu i kopparberg, när man fick höra de så tänkte man, okey de händer väl om 20 år, haha, men han ringde nyss å sa att han flyttar nångång i mars, jahaja, de blir väl roligt om han håller sej i lägenheten, haha nej nu va jag dum! Men ska kolla runt lite bloggar nu sen kika prison break hela natten lång!





Vill så jätte gärna ha den där tröjjan, va mega länge sen jag shoppade, å de håller sandra å emelie oxå med om, så ska köpa den där nästa månad, även om jag ligger back 900 å får 1000 hahah bra där!

Postat av: A -*

Riktigt söt :D

2009-01-24 @ 23:35:51
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0