Ganachäpple kan man äta i vårach kojja!

Jag åt nyss granatäpple, usch! Jätte nyttigt men bläk så äckligt!

Mår inte som bäst idag kan jag ju säga, nu har jag haft "växtvärk" i 24 timmar, och Anna ska ringa till doktorn på onsdag å höra vafan som är fel med mej.. Ska även sova på annas soffa inatt för jag ska vara barnvakt åt emilie imorrn bitti å gå upp sisådär kl 6!

Va nyss hos pappa och åt mat, va väl trevligt! Han bjöd oxå mej anna å milla på hans 50 års fest den 24/1, kommer nog bli lite sådär, men har ju syrrorna med mej, annas hade jag aldrig åkt dit, haha!

Och mina klänningar har kommit oxå, får dom imorrn YEY hoppas dom passar som handen i hansken!

Å imorrn blir de hem till mormor å käka mat på kvällen

Och på onsdag blir det nog att ta hål i tungan, hoppas bara jag hinner bli frisk och sluta hosta tills dess, haha fan va skäll jag kommer få av han som kommer ta hålet, för de sitter ju helt galet å gjort i turkiet av någon 18 åring turk som tog percinengen ur ett skåp å utan att göra rent de med sina håriga armar!

Haha nej nu ska jag kolla på lite OTH med anna å dricka lite blåbärstee, Jammi

Miss you baby <3




Postat av: guziz

Kanske mest gott med blåbär!!!! :M babe <3

2009-01-06 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0