"KEJ?" ... Heej!

hahaha min kompis Emelie är så smart

Emelie säger: Blir det nå turkiet iår?
Jag säger: Jaa klart vi ska!
Emelie säger: Åker vi i agusti som förra året?
Sandra säger: Men ja kan inte vara borta mer än till 22 agusti 
Emelie säger: Ja men då har väl skolan börjat igen

hahah vi slutar skolan föralltid i sommar!

Va i skolan idag som vanligt, eftersom jag sov hos Anna inatt så gick jag med Linda till skolan, för dom bor på samma ställe.. Lika tråkit som alltid i skolan, men planerade lite om fredan, ja sandra å emelie ska på krogen haha YEY 3 manna party hemma hos mej, å Emelie längtar bara till förferren för då ska vi kolla på filmen vi gjorde i sälen å käka pizza, mumma!

Jag har börjat kolla på serien privileged, super duper bra! Har bara kollat på 5 avsnitt, men ska ladda hem massa mer så jag kan kolla på det imorrn, för då börjar jag skolan 15.15 haha as bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0