Meet her Bang her Leave her

Hallooo försov mej imorse så missade första lektionen, men han va sjuk så det spelade ingen roll, å har ju bara  en  lektion imorrn kl 3 men han e sjuk då med så e ledig imorrn, YEY skönt! Ska snart in till stan, eller halv 4 med Fia, ska köpa present till min syster å kolla lite annat, eftersom jag e pank så tog jag 1000 spänn från mitt körkort, de kommer ändå aldrig bli av så skit samma... Sen efter stan blir de hem till Anna å äta tacos å städa till Pedro å kika andra avenyn å grejer.. Men hörs senare hare bra puss

Just ja, läste att det kommer komma ut en Twilight 2, as bra jue! Men inte förns typ i november, men tiden går ju för fort!

Jag vill så himla mycke ha dom här byxorna å tröjjan!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0