Pigg trött å hungrig

Sitter här å hoppar av hicka å sjunger högt till hög takida musik med massa bas! Emelie vill inte att du skär av dej öronen å klipper tuppkam, fast du vore söt som en tupp! Så vi donar de på måndag? Har sminkat mej nu, finnar överallt, å väntar på att klockan ska bli 3 så storesyrran kanske vill ringa å höra vad som händer i värden idag, jag har ingen aning.. Å jag har så himla tråkit! Oh nu fick jag värdens växtverk oxå, jaa det kommer bara sådär poff, va mega jobbit allting blev, å vi har inga ipren heller! Dom har jag ätit upp, hoppas de försvinner, ska sätta på mej mina sockor så kanske de går över, för annars kommer jag vara sur hela kvällen med ölen i handen!




Skrämmande, buhu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0