Smartare än alla andra treåringar

Sitter hemma hos Anna nu å har koll på Emilie så hon inte gör något tok när Anna är nere i tvättstugan, har nyss bombaderat pepparkakshuset vi gjorde typ för ett halvår sen, usch bläk smakar inte mums!

Å jag blir så trött, fick en klipptid imorrn kl 2, tror fan jag ska raka av mej allt hår då, för va på coop idag å hade tänkt köpa hårfärg, för jag har ju utväxt längre än en kosvans! Men finns ju fan bara 560 st olika bruna färger, hur kul är de? Jag vill ha morotsorange, lycka till karin, man kan ju chansa å färga de hos frillan, men vem har 1300 å det kommer inte ens fassna på mitt hår, så jag får bara klippa mej imorrn, vet hur jag vill ha de, men de kommer väl bli skit som allt annat just nu, åå skulle vilja vara med Emelie Pettersson just nu, bara hon som orkar med mitt gnäll, å Emelie jag vill gnälla just nu! Snälla kom hit!?

Andra avenyn ikväll oxå, längtar! Å efter de blir de å traska hemmåt, HEJPA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0