Tråkiga lilla måndag ensam i världen

God morgon på er alla, måndag igen då! Mitt kompis på mobilen är slut, å har typ 5 kronor på mobilen, de sög ju! Å har nog inte råd att fylla på den här månaden, så ni får väl messa till mej, men ni får inga svar tillbaka, så messa inga frågor! haha, har nyss donat mej lite, å ska borsta gaddarna snart, luktar ju apa i munnen nu med en extra plupp på tungan! Men igår kunde jag käka iaf, gick jävligt fort oxå, det brukar ju ta typ 48 timmar för att tugga en liten köttbulle när man nyss har tagit hål, men de gick förvånansvärt fort för mej, hahha oj vikken långt ord! Stavade jag ens rätt, haha jag ska inte ge mej på ord jag knappt vet vad dom betyder! ... Men inte riktigt bra än! Ikväll ska jag vara barnvakt åt Emlan, eftersom Anna ska jobba lite extra, å lillsyrran ställer ju alltid upp!

Nu ska jag lägga fram tvätten efter som Mamma har tvättstuga ida, å har verkligen inga kläder just nu! Ne ska göra de nu, sen ska jag gå å möta Emelie i skolan PUSSPUSS Höres later



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0