Gårdagens partay

Lite seg idag kanske, men va faktiskt himla kul igår, va ju på pappas 50 års fest i bergalokalen!

Började med att åka hem till Milla å Niclas kl 4 å börja förferra, Anna satt vi datan å pratade med sej själv (Hon sitter vid data å trycker på fel knapp och säger förlåt till datorn, hahhaha va?), Milla sprang runt som en tok å donade sej, Niclas satt å drack öl å jag tog kort haha typ så! Halv 6 kom mamma å hämtade oss så bar det av till bergalokalich, när man kom in så va typ hela släkten där, typ 40 pers, å sen märker vi att det va bordsplacering, oohboy! Läskit men det gick bra de me, efter maten (potatisgratäng och nått kött, mums) så minglade alla runt å satte sej där dom verkligen ville sitta haha! Sen blev de lite paket öppning och tårta... (Han fick ett presentkort för två personer på en kryssning av oss, sen av dom andra fick han en GPS, fiske kläder, pengar å massa skämt saker, kommer inte ihåg så noga, även om jag satt på första parkett ) Senare på kvällen så blev det bugg, haha aldrig dansat bugg i hela mitt liv, jag är ju stel som en pinne å kan inte dansa nånting, men pappa lärde mej, gick väl sisådär, lite snurrar hit  dit! Sen bjöd kusin Putte upp mej, å han tyckte jag va bättre än Milla, ha ha! Så då kände jag mej duktig, nerå.. Sen blev de lite dricka i baren å mingla runt å ha trevligt, å jag hade jäklit roligt! Typ runt 1 kom Mamma å hämtade Anna som ville hem för hon skulle upp å jobba kl 6 idag! Att hon orkar.. Så Niclas åkte oxå hem då, men ja å Milla gick till baren istället! Runt halv 4 kom Permo och hämtade oss, sen bara hem å nanna, smink på hela kudden när jag vaknade i morse, å lite bakis just nu, men de får man väl leva med tycker ja! Man festar ju bara en gång om året så!


Lite bilder kommer nurå!



   









 
























   

Hahhahaha jag va tvungen, ser ni likheten mellan min syster å min farmor, haha Milla om 50 år!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0