Ändrade planer igår

Japp igår blidde dagen inte alls som jag hade tänkt mej, va barnvakt till halv 4, spelade lite kort å kollade på film, en slapp dag asså! Sen kom Anna hem från jobbet å vi hade tänkt gå ut å gå, men då messade baby å sa att han va hemma, så ja gick dit istället, umgicks lite, va med ville å tog en sväng till stan, somnade vid 12, å ja slapp sova hemma själv som jag hade tänkt, men fick sova gott med min älskling istället, men ikväll blir de nog å sova själv, om ja inte blir för fuller å somnar hemma hos Anna, haha ska nämligen till Annika, som fyller/har fyllt år? På kalas å ta en bira, så då lär jag ju hitta på nån mat å äta innan, för kan inte supa på soppor, då vette fan hur kvällen slutar! Så ska lägga fram kycklingen så den får tina, så kan jag ju göra kycklingsallad lite senare! Kanoners! Ska till morfar kl 1 å städa, men vette fan om jag orkar, mår så himla illa å trött å ont i huvet, för ja inte äter riktig mat, så får se om jag orkar eller om ja kanske kan gå dit på söndag istället? De visar sej, nu blir de lite vänner KRAMS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0