Morning

Godmorron på er, Linda sover å ja dricker te, hon skrattade nyss lite i sömnen så tror hon sover? Ingen aning, ja ska iaf snart till arbetsförmedlingen på nå möte, just nu ångrar jag att ja skrev upp mej, för e så sjukt trött! Men e la bra i längden kanske, å lära sej lite om va som händer? Ingen aning... Sen efter de ska vi handla toapapper sen gå till Linda å dona sen vidare hem till mej å dricka bira, bara höra av er om ni e sugna, för fick låna en mobil av Linda igår, men vill verkligen ha min gamla tillbaka! Med alla söta mess jag har sparat å allting :/ Första messen ja fick för typ ett halvår sen från baby har jag ju sparat, men nej nej borta nu! Skit grejer, men vi hörs senare PUSSS

Postat av: Emelie

För att jag hinner få två löner innan vi åker

2009-07-10 @ 10:31:37
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0