Tvåhundratio kronor, en tidning å flädersatf

Hallåå blev en lång promenad imorse med Anna, trodde ja skulle dö, kändes som jag vägde 70 kilo å aldrig gått en meter! Sen runt 3 åkte jag hem till morfar, städade lite granna, fick 210 kronor, en tidning från när han föddes å en flaska flädersaft som jag inte ens tyckte om haha as bra! Sen säger han såhär,
hur går de med pojkvännen då?
Jag svarar: Jo de går jätte bra, han e i lessebo å jobbar just nu..
Morfar säger: Aha, är du kär i honom?
Jag svarar: ja de e jag
Morfar säger: Tror du han e kär i dej då?
Jag svarar: Haha ja de tror jag
Morfar säger: Men de blir inga barn än va?
Jag svarar: Nee ja tror vi väntar lite med de

Eller vad tycker du baby? ;)
Ne nu ska jag lägga mej i sängen å kolla en film å somna som en stock kommer jag oxå göra, hörs senare eller imorrn PUSS

Postat av: Anonym

Ne de blir nog ingen knodd än på ett tag : D

2009-07-21 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0