4 dagar i skogen, men hemma nu!

Äntligen hemma haha! Ni har inte glömt bort mej va? Nee några besökare har jag kvar iaf.. Kom hem för typ en timme sen, å nu har jag äntligen fått duscha i en riktig dusch, inte ducshat sen i söndas, ganska äckligt, I know! Men nu e jag fräch!

I måndas åkte vi till mossgläntan, va la där vid 3-4, åkte till stranden för Emilie å Aleks ville bada, men de gjorde dom inte! Så åkte till stugan å ba tog de lugnt, vart lite spel å mys!

Sen tisdag morron runt 9 började jag å Aleks gå mot stranden som kanske låg en halv mil bort, efter halva vägen kommer kompani å plockar upp hos med Bilen, sen blev de sol å bad hela dagen! Å spel på kvällen, himla skönt med sommar nu! Fått lite färg iaf!

Sen på onsdagen vart det oxå sol å bad, nästan hela dagen, va lite moln då, och då ville jag verkligen hem, å duscha å bara bort från alla små kryp! Blivit galen på dom, man kan ju inte slappna av nånstans! För då har man en sprindel på sen eller nått, usch!

Men imorse gick vi upp vid typ 8 å städade å packade iordning allting, sen åkte vi till ett annat bad ställe å va där kanske i två timmar sen åkte vi hem till hallsta, skönt! Saknar folk! Trött på skogen nu för ett tag! Ska snart gå å möta Emelie sen ta 5 bussen till stan, för e ju rix fm festivalen, sen blir de 11 bussen hem, sen hem till baby å sova, saknat min älskling! Så ska visa er lite bilder från mina fyra dagar i skogen sen börja dona mej, sen ringa morfar oxå, för jag har fått jobb :D!
 

  













   

Tappat glassen?
  

 







Postat av: SOFIA

najs klänning på sista bilden (:

2009-06-26 @ 00:20:55
URL: http://www.sofialinneal.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0