Hatar mygg!

Godmorron, hade jätte svårt att sova igår kväll, kom på att jag hade myggbätt över hela kroppen, så låg å kliade på dom istället! Så nu ser man ut som en prickikorv, lagom till studenten, as bra! Presis vad jag ville haha nej.. Om typ en timme ska jag till skolan å köpa qwarn biljetter till studenten! Sen senare ska jag å mamma gå å kolla på kusin som e med i 9.ornas cabare, premiären idag jue, får ma inte missa! Tror den e as kul! Men nu ska ja kolla vänner å försöka väcka mina ögon, vi hörs sen PUSS

Fan läste nyss Emelies blogg om hennes påminnelse om Supersize vs Superskinny som e på tv ikväll, de med dom skit feta å jätte smala, ååh ville ju se de, men missar de nu när jag ska på cabaren, jäkla skit, aja får la kolla nästa vecka..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0