Söndas party?

OJ oj vart ska jag börja? Har inte skrivt sen i fredas och oj så fort mina besökare sjunker! Ska bättra mej, så fortsätt läsa min blogg! Ska försöka sammanfatta min helg nurå!

I fredas va jag på Puttes student å de va trevligt, sen åke ja å mötte Linda å åkte hem till Robin (som inte e hemma) Spelade lite hockey å kollade tv, sen åkte linda hm runt 11 å jag gick å la mej helt ensam i den stora sängen! Va ganska tomt.. Men men de gick bra sen ringde Milla å väckte mej kl 9 på lörda morron, för ja skulle hjälpa henne å några till å flytta in i hennes nya lägenhet, va där hela dagen å donade å höll på, riktigt nice kommer de blir!  Bilder på de kommer en annan dag...

Sen på lörda kväll kl 9 gick jag hem till Anna å kollade på film, för ja skulle sova där, för idag gick jag upp kl 6, av att Emilie vaknade å skulle kolla på tv, å jag sov ju på soffan! För har vart barnvakt åt Aleks idag.. Vi tog halv 2 tåget till stan, å hon tycker de e så himla kul å vara i stan med mej haha eller utan mamma för hon känner sej så vuxen! Blev donken å gick runt å gjorde nada tills anna slutade kl 3 å kom å hämtade oss, sen åkte vi till erikslund eller va de heter å köpte skor!

Köpte ett par skor till mej med, och ett par byxor på tati, även om jag inte har pengar, men både skor å byxorna gick på 100 spänn tillsammans, så de va jag väl värd! Haha, och tydligen så ska jag ha fest ikväll? HAHA Linda sa att hon å några till va sugna på att dricka, å jag hade ingen dricka, så linda bjuder så ska vi ´vara hemma hos mej! Mamma e hemma men hon stänger dörren å går å sover, å sen ska vi upp till skolan imorrn kl 10 å måla lakan till vagnen, kommer väl bli spyor på den haha!

Nej nu måste jag börja dona mej, sitter här i handduk, å måste städa lite oxå.. Så vi hörs imorrn pusssS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0