Suck

Framkallade några kort från balen för nån dag sen, å dom kom igår, så nu har jag gjort ett kollage av alla bilder som jag ska sätta upp på studenten så alla får se hur nice jag va! ;) Haha, Måste städa mitt rum snart oxå, mamma blir tokig, men jag trivs när mitt rum e stökit, med kläder å grejer överallt! Skulle vara skillnad om man bodde i lägenhet, men nu gör jag ju inte de! Bara ja som e i mitt rum, å känner mej mindre ensam när de e saker överallt, men för att göra mammi glad så ska jag iaf slänga kläderna i tvätten, sen senare ikväll runt 5 blir de å gå på Kusin Patriks student, han går ju nå fiske skola i hellefors eller va de heter så dom slutar idag! LYX! Så ska dit ikväll å fira vuxen livet för honom! Men nu måste ja städa innan mamma slutar jobba, haha!

Visst trivs man i skiten? Haha någon som ser Ricki mitt i smeten?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0