Från Fias kamera

Ni förstår inte hur otroligt godis sugen jag är just nu! Tror bara Emelie förstår mej! Usch, men ska försöka hålla mej.. inte ätit på massa dagar nu, så varför äta idag? Som baby sa, jag får intala mej att de e så sjukt äckligt, men har ätit allt för mycke för att veta att de inte e sant, men ska packa min väska snart sen gå å sova, annars kommer jag gå ner till maxim fan! Så kan lika gärna gå å sova då, har ändå inget å göra, å e man med två ungar hela dagen så blir man ganska död! Fia va nyss här å lämnade studenten bilderna hon tog med sin kamera, mycke fina bilder! Tänkte visa er lite av dom sen ska ja packa, men jag hatar å packa, vet ju inte om de blir fint eller fult väder eller hur länge vi e borta, så blir svårt! Men men de måste ju göras :) Lite hoppas ja på att de e fult väder, för då slipper jag visa mej i bikini, å min kropp e inte den vackraste idag! Haha inte mitt fel heller ;) Men ska visa er lite bilder nu, PUSS























JAG  ÄLSKAR  DEJ  SÅ  OTROLIGT  MYCKET  ROBIN  <3






Postat av: SOFIA

duktig fotograf ja är :m

2009-06-21 @ 23:53:36
URL: http://www.sofialinneal.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0