Fredag kväll ikväll

Hej hej haaloo idag har det hänt mycke, vill inte säga vad för vet inte riktigt vikka som läser min blogg haha, istan köpte jag iaf en svart vit klänning på gina för 50 spänn å sen den här jätte snygga tröjjan oxå där för 99! Sen åkte jag med R hem, han släppte av mej hos Anna för å dona lite, sen gick jag hem, nu sitter jag här å har typ 3 saker att göra ikväll, eller 3 allternativ, men kan ju skippa festen i stan för då har jag inte råd att gå ut imorrn med Tai, å då kommer man ju in gratis å det va länge sen man träffade henne så blir nog en rolig kväll imorrn!.. Hör av mej senare vad jag ska hitta på.. PUSS



Lägg märke till mina as mysiga tofflor hihi, venne ens vad det står på tröjjan, men skit samma den e snygg och jag gillar den!

Haha ni måste få höra dagens roligaste när ja å Emelie sitter på spacy hot, hur nu de stavas!
Jag säger: Kolla Emelie dom får spagetti.
Emelie säger: Nej Karin det är nudlar!
hahhaha jag har väl ingen aning :D
Har ni samma humor som mej å E så skratta gärna!


Postat av: Anonym

varför kan du inte skriva robin brun i stället för R?!

2009-03-13 @ 19:17:37
Postat av: Anonym

varför kan du inte skriva robin brun i stället för R?!

2009-03-13 @ 19:20:45
Postat av: Anonym

ja skriver väl vad jag vill i min egna blogg?

2009-03-13 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0