Freeeeeeeeeedaaaaaag!

Somnade med ett leende på läpparna igår, mår helt underbart och idag kommer baby hem till skit vädret vi har haha! Känns som det var 100 år sen jag skrev blogg, men inte så länge sen ändå! Ska å handla med mamma om typ en timme, sen får vi se vad som händer resten va kvällen, hoppas på att få träffa baby! Imorrn blir det hem till Milla å festa lite, va inte så sugen på det men om jag donar lite dricka så går jag dit å säger hej iaf, får se om dom ska ut eller inte, men då går jag väl hem å sover eller nått haha! Sen på söndag ska jag på 9 års kalas, Aleks har ju fyllt hela 9 jäkkla år! Grattis i efterskott gumman! Jaa så ser la min helg ut just nu, men mycke kan ändras, men hörs senare så får vi la se vad som händer ikväller pusspuss 

Har ändå inga nya bilder å lägga ut, eftersom det inte händer så mycke mer än praktik under mina dagar å min kamera är dum i huvet och ligger just nu hemma hos Fia, så varför inte lägga in en bild på en liten flicka som va smal för lite mer än 2 år sedan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0