Igår

Hej hej hej godmorron på inte en bakis Karin! Nee faktiskt inte så bakis.. Skönt de! Så igår kom Sandra å Matte å hämtade mej å linda, sen drog vi till sura, köpte pizza och snackade lite skit om allt å allt, sen blev det lite öl spel och full blev man! Men roligt full, sen senare kom Robin å träffade mina galna vänner, spelade lite spel på tv.n, va de nu hette? Svettit och roligt iaf!

Vågar jag ens skriva våran humor här? Göre ändå, vet iaf att en eller två kommer skratta!

Linda säger: Ååh vet du vad jag såg i min syrras nattugsbord? :O  (Hur de nu stavas?)
Jag säger: Nee, en dildo? :O
Linda säger: Ne en toblerone :O
Hahahhahah as kul!

Sen en alla barnen som jag linda å matte kom på, den e fortfarande rolig fan!

"Alla barnen piskade sina barn tillsammans med sina barn, Punkt!"

Hahhahahaha våran humor, I like it! Nee men nu ska jag å mamma hem till Erik som har fyllt år, bilder från igår kommer upp lite senare, nu ser jag att det snöar ute, vafan! Baj!


Postat av: Matte

HAHAHA! Alla barnen var kick-ass...



Måste göras om ngn dag fo sho :D

2009-03-23 @ 10:51:56
URL: http://criminalpolice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0