Jag har lärt mej att bädda sängar!

Haha jaa sant som rubriken säger, jag har aldrig kunnat bädda sängar förut, eller allt utom täckerna, så fick jag en uppgift, jag fick ett papper med en säng på, och jag skulle följa anvisningarna och göra en lika dan säng, haha skämmit å berätta att man inte ens kan bädda en säng! Så hon lärde mej haha sen sa hon "Men karin då är det ju verkligen på tiden att du lär dej det!" Smått skämmit, men såhär ser sängen ut på pappret och nu finns en likadan ute i butiken på Åhlens som jag har bäddat!



Sen idag har jag packat upp lite påsk saker, tycker de e lite tidigt men folk köper det ändå! Sen har jag stått å tagit bort prislappar från filmer i två timmar som ska lämnas tillbaka, oj oj va man får inte i händerna av det! Säkert 2000 filmer, å små klister prislappar ska man dra bort, usch helt bortdomnad i både fingrar och tår! Och sen hade jag tråkit på min lunch rast oxå, så tog kort på en del av fika rummet, ifall någon vill veta hur det ser ut i åhlens fikarum...

 

Ikväll blir det väl sova tidigt å kolla på vänner å kolla lite på sf hemsida om det går någon bra bio, något förslag kanske? PUSS hörs kanske senare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0