Kassörska nu

Idag på praktiken fick jag lära mej kassan, lite läskit men roligt vare! Å hon hjälpte mej med en kund sen gick hon därifrån så jag fick stå där själv som ett jävla pucko! Haha, fatta ingenting, men om dom bara köper vanliga varor så gick det bra, sen med massa kort å koder kan jag inte än! Så om ni kommer in å handlar av mej så köp inget konstigt! Sen ska vi bygga om lite i butiken (badrum flyttas upp) så hjälpte till med det efter lunchen, tiden gick väl sådär fort! kl 5 kom Gull å hämtade mej, ännu en skön dag att åka bil hem! Han släppte av mej hos morfar som fyllde år idag, GRATTIS, så fikade lite å så, nu nyss kom jag hem, å ikväll blir det väl rosing å andra avenyn.. Hörs PUss hej!  



Bara för att..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0