Luring

Emilie kom hem till oss vid kl 1, sen gick vi till coop å skulle köpa godis, men hon somnade i vagnen så jag fick köpa det jag ville haha! Sen byggde vi lite med lego och lagade spagetti å köttbullar! Sen blev klockan sex och vi satte oss med godis skålen och skulle kolla på bolli, men jag lurade henne å sa att det inte var nå bolli idag så jag skulle få kolla på The hills haha! Men hon fick en glass så hon blev inte så ledsen över det! Imorrn blir det nog att plugga lite med Gneta efter hon har slutat jobba, för projektarbetet går ganska så jätte trögt! Men nu ska jag sätta mej i soffan å kolla på "Wild kids" med busungen som jag snart hoppas på att få söva ner i sängen så man kan kolla på lite OC eller OTH!



Busungen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0