Mys

I lördas blev det inte alls som planerat, åkte hem till Anna å åt mat å spelade monopol med Anna Aleks Kjell å lite Emilie, så klart vann jag! Efter 3½ timme hade jag hotell på typ alla gator och sen gav Aleks upp! Haha as kul! Sen skulle man ju släcka alla lampor mellan halv 9 och halv 10, så vi spelade i mörkret, lite halv jobbit, men de gick de me! Sen runt typ 12 kom Robin å hämtade mej, så åkte vi 3 meter hem till hans nya lägenhet, as skön, när det blir färdigt! Vaknade upp brevid gull i morse, mös, kollade gardiner å sen gick jag hem till Anna, för Aleks hade lite kalas, blev för mycke fika! Sen fick Aleks ett spel i paket "Galen panna", as kul! Man skulle ha 2 kort i pannna sen skulle dom andra ge ledtrådar om vad man hade för plats eller gubbe haha!.. Kom hem för ett litet tag sen, får la se om man får säga hejdå till Gull senare eller inte, för han åker bort ännu en vecka :/  Kommer sakna dej! Ne men nu ska jag nog hoppa in i duschen, känner att jag måste tvätta håret!!! PUSS

Födelsedags barnet 9 år



   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0