Nu är det dags!

Fyfan va kallt det är ute nu! De tror man inte när man vaknade i morse, att det kunde bli så kallt ute idag! Va nyss ute med Ricki å såg en så jävla snygg bil på maxim parkeringen, en röd, märket vet jag inte men så jävla snygg, lite sportig å blänkte som fan haha e väl nån turks bil! Men en sån ska jag ha, fast nog lite mer sportig å lite mer Karin stil!

Efter praktiken som gick segare än vanligt, efter det gick jag å mötte Eve eftersom jag åkte med henne å Andreas hem från stan, för vi skulle ju alla tre hem till Millis å fira henne för hon fyller hela 23 år idag! Så va där å åt lite smörgostårta å bullar å kakor, jag som skulle tänka på vad jag åt, äch får la börja med de imorrn hahah så låter det alltid!

Vill ni veta det roligaste som har hänt idag? Det roligaste som man skrattar så där mycket åt va när Milla skulle hälla upp vatten i kaffebryggaren, såå häller hon i fel hål hahahha ja om det va det roligaste som hänt idag så kan ni ju förstå hur tråkit jag har haft det idag?

Imorrn blir det å besöka skolan lite grann, hahah längtar fan! Ska dit å få nationellaprov papper som vi ska få läsa på tills typ nästa vecka när vi har prov eller nått.. Roligt å få träffa klassen å se hur alla ser ut! Nee men nog pratat om det, nu ska jag lägga mej i sängen å kolla på lite O.C innan jag ska nanna för natten! PUSS


Saknar dej baby!

Postat av: Milla

Haha.. få mig att framstå som en idiot för alla dina läsare du:).. nej da, den bjuder jag på.. mamma är ju inte så mycket bättre. Hon stod ju å tittade ner i hålet när jag hällde utan att ens säga att de va fel.

2009-03-19 @ 16:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0