... och nutrilett går man bara upp av

Tjooolahopp, dagen gick fort idag oxå, stod för det mesta av dagen nere på lagret och donade med alla tusentalt påskägg, läskit lager dom har! Ut från butiken, in i en dörr sen gå igenom en långt korridor, sen åka en skit läskig hiss två våningar ner, sen gå ännu i en korridor sen en stor dörr och där är lagret, gick vilse flera gångar haha, sen skulle man kasta alla sopor och dom va ännu en korridor bort ut på en stor plattform, usch men nu vet jag hur man går å gör iaf! Nu väntar jag bara på att få en namnbricka så alla kunder fattar att jag bara är en praktikant! Tröga jävlar endel! Och imorrn är det äntligen fredag! Får se hur den dagen blir, underbar hoppas jag på! Slutar 2 så de blir la skönt med en kort dag, sen ba hem å duscha sen får vi la se vad som händer, hörs imorrn eller senare PUSS



Lekt med påskäggen på det läskiga lagret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0