Puss på er!

Mötte Emelie å Adam vid a ingången till skolan 10 i 10 i morse, länge sen man va i skolan fan! Fick lite papper om nationella som vi har i svenska om en vecka, Så blir lite plugg i veckan då! Fick våra student mössor å skit idag, fan va härligt! Ett steg närmare slutet! Lite sorjligt faktiskt..

En sandra med mössan kanon! Och en Emelie som bara e allmänt söt!

 

Hahaha och en Karin med studentmössan bakåfram å en cooling med Emelies mammas solbriller för 30 spänn!

 

Va väl klara i skolan typ 11 men satt i skolan å spelade kort tills klockan va typ halv 1 sen åkte jag å emelie med bussen till stan, å sen vidare till praktiken, å när man kommer dit säger dom: Heej Karin skulle du inte vara borta hela dagen idag? Suck hade dom trott det kunde jag ju lika gärna gått hem efter skolan... Ne men va ganska roligt idag, packade upp lite varor å stog i kassan å drygade med Camilla som jobbar där! Men imorrn tror jag blir en jobbig å lång dag! När klockan blev 5 åkte jag med tåget hem, på station stog mamma å fia, åkte till ica å köpte hårfärg å sen hem å färga fia ännu blondare! Sen senare ikväll blir det väl å försöka plugga lite, måste ju plöjja igenom det där prov papper å e ju typ en miljard papper å så jävla bra jag läser så lär jag börja typ nu! Så ska lägga mej i sängen nu PUSS Hörs imorrn för blir nog inge mer ikväll pusspuss natti natt

Just jag! Kom på att det blir idol i år oxå, fan va king! Men de kan vi prata om mer senare PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0