Suck

Godmorron somnade som en stock igår framför O.C kl 8, fan va skönt haha! Men lika trött idag ändå, vet inte vad jag ska ha på mej, så blir ingen karin bild idag, för jag sitter fortfarande i pjamas, vikket betyder ingenting... Å håret är för rent och finnarna blir mer å mer! Inte min dag idag känns det som, efter praktiken idag ska jag hem till Anna sen blir det å åka med mamma å Ricki till djursjukhuset, för han ska simma! Orka, då missar man rosing oxå, får la se om jag hinner hem till andra avenyn, måste ta med svenskan till praktiken oxå, så man hinner läsa lite på lunchen, för hemma hinner man ju ingenting, då e man för trött, men nu ska jag lägga in lite låtarpå mobilen så man har nånting å göra påväg till stan, hörs ikväller pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0