Voffeldagen, vem kom på de?

Godmorron jag sov som en prinsessa inatt som jag trodde, men kunde ha sovit bättre om du va där brevid mej!

Igår efter praktiken gick jag hem till Anna för att hon skulle bjuda mej å Milla på mat, kom dit halv 4 å va sjukt hungrig, men maten skulle vara klar halv 6 så vi satt bara å vänta på att den goda laxen å potatisen skulle bli klart, när klockan var halv 6 så tog vi ut laxen, och den smakade inte riktigt som vi hade tänkt oss! Den smakade typ havsplankton? Jaa usch smaken satt kvar i munnen typ en kvart, om inte mer, så vi fick börja om från början! Men runt 7 fick vi iaf mat och efterrätt haha as bra kock! Ne men de va fel på fisken inte kocken! Så åkte hem efter det, å pluggade lite sen kollade jag på rosing å andra avenyn sen somnade jag...

Nu imorse gick jag upp kl 7 för å kolla på ett avsnitt av one tree hill, har ett kvar sen 2 avsnitt av gossip oxå, men nu måste jag dona mej, ska ju till tåget om mindre än en timme, sen efter praktiken idag så blir det hem å äta vofflor med mamma å milla, för det e ju voffeldagen idag, sen blir de å sten plugga! Men nu måste jag dona, hörs pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0