Wanted

Några minuter va de va? E färdi donad nu och en hel halvtimme kvar tills jag ska möta linda och sen gå till det dryga tåget! Sitter och funderar på vad livet utan hårspray skulle se ut haha! Helt platt skulle världen vara då, å hur kul vare de lixom? As tråkit, jag älskar hårspray hahha ååå jag vill lägga mej i sängen å sova igen, speciellt om du vore här! Men jaa dagens Karin kanske ni vill se? Ni behöver inte titta om ni inte vill, blunda?  



Blir ba blåa nudie jeans och en vit tröjja idag, tror dom på åhlens inte tycker om min klädstil om jag ska vara ärlig, vågar inte riktigt ha vikka kläder jag vill, då får man väl sparken haha men vore bra skönt faktiskt! Men nu blir det vänner tills jag ska möta L, ha en bra dag så hörs vi efter 5 ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0