Arbetslös åå fet

Kul att alla har jobb utom jag, Emelie sa nyss hur mycke hon fick i lön å ska till stockholm å shoppa upp allt på lördag, å jag har inte ens råd å köpa suler till skorna eller mod å gå in på arbetförmedlingen å prata med dom? Gick in där men vände lika fort, dom har ju inte ens nån reseption eller hur de stavas eller heter? Å alla satt vid datan eller nå bås med massa folk i? Jag vet inte ens vad jag skulle säga när ja kom in eller vem jag skulle prata med.. Så fick panik och gick ut igen! Tog ut min sista hundring från kontot och köpte sulor till mina skor till balen! Nu har jag 79 kronor till den sista YEY Hejja mej! Sen ska man ha pengar till balen, å sen ska man ge 150 kronor till skolan? Sen massa pengar till allt som inte e klart till studenten å skit... Orkar inte ...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0