Diska? Neeeej

Vad tycker du om magtröjjan? Jag tycker att man måste ha fin mage för att använda dom! Så ja sätter inte på mej någon idag! Haha Godmorron på er, sovit gott? Jag drömde den knäppaste drömmen! Ganska hemsk oxå, drömmde att jag fick jobb, men de va ett diskar jobb som låg 5 timmar bort med tåg! Så jag va tvungen å flytta om jag ville ha de, fick välja mellan de jobbet å inge jobb alls på ett år, å vet ni vad? Ja tog de inte haha skulle ju inte kunna klara av att lämna alla jag älskar för att diska, iiiuh! Så jag ska ingenstans! Eller ska sminka mej nu för att sen gå till skolan halv 11, fan va skönt att inte knalla till tåget å sen ställa sej å packa upp massa varor, mmm! Men vi hörs




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0