Hoppas de går fort

Gokväller, idag har jag inte gjort nånting typ, lekt lite med Aleks å Emlan för mamma va barnvakt, å baby vet jag inte riktigt vad han gör just nu, men om han kommer hem sent så blir det nog å sova hemma inatt, för är mega trött å kommer väl bara dega här hela kvällen så då kan man lika gärna gå å sova! Men känns inge bra för på måndag åker min älskling och jag vet inte hur jag ska klara mej utan honom!! Men ska inte tänka på de nu, för då blir jag bara ledsen! Ikväll är det hundtricket på tv, inte alls länge sen den gick på tv jue, sist jag kollade på den så låg jag i en säng på ett jätte fint rum på scandic hotell i v-ås, va en av mina första träffar med baby, men ikväll får man ligga hemma i sin egna säng helt själv å kolla, men de får funka de med! Så vi hörs puss




En av fias bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0