Ja hitta på dom, å jag fick två!

Fick åka själv till praktiken idag, de sög ju! Imorrn å på fredag blir det samma visa, men bara 2 dagar kvar nu! Idag på morron gick allting skit! Ville ba gå å dö just för stunden, glömde ta betalt av en kund, så hon bara gick, så fick vakten komma, sen slog jag in fel antal varor på fel grejer, sen gick allting fel, å sen tappade jag typ 48 miljader glas.. Va verkligen inte min morgon! Men på eftermiddan gick de bättre.. Slutade vid 3, då gick jag å mötte Emelie som skulle dona fin balklänning, sy in å upp å ut å ner, ja venne, men den va verkligen jätte fin, å tanten som hjälpa henne var så himla söt, man förstog ingenting av vad hon sa, man bara nicka å såg glad ut! Men lite förstog vi, å de e att Emelie ser tjock ut hahha? Nej verkligen inte.. Efter de gick ja å mötte Mammis, vi gick runt å shoppade lite, vart 2 par skor till mej å ett par till mamma, ett par bal/student skor å sen ett par som man kan ha när man vill! Dom tredje var ju gratis, så ja fick 2 par skit snygga skor för 300, as bra ju! Sen bjöd morsan på korv på maxi oxå, haha haft riktigt mys! Kom hem för ett tag sen, å provade skorna till mina klänningar, å jag kommer för en gång skull vara riktigt snygg hahaha! Nu ska jag ut med Ricki, hörs pusss!

Kanske inteser så snygga ut just nu, å tycker mina ben såg väldigt feta ut, men vafan, sen har jag klippt bort mina ap fula snören runt fötterna..




Mammas pjucks


Postat av: Linda

Haha, what? glömde att ta betalt? :D

2009-05-07 @ 00:09:39
URL: http://ljanssson.blogg.se/
Postat av: Linnea

snygga! :D

2009-05-08 @ 08:59:23
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0