Lyckligt lottad

Godkvälller, oj oj vart ska jag börja? Känns som jag inte har skrivit på ett tag, fast senast bara vad i torsdas..

Igår va vi hos Tai å grillade å hade de mys till klockan blev runt halv 10, då vi drog vidare till Qvarn, jag hade jätte kul! Så mycke mer minns jag inte haha, åkte hem till Robin å sov där, å idag vaknade vi runt 5 på kvällen, sov bort hela dagen, men bra skönt va de! Sen fick baby åka å köpa pizza, en hårpizza beställde tydligen jag! Sen spöade jag honom i hockey å lärde mej även spela gitarr, as kul, sen ringer Jonte å undrar om vi ska med på bio, såklart ville vi de, så blev å göra iordning sej fort fort för å sen åka till stan å se "fast and the furious", så jälva bra film! Så kom nyss hem från stan, blir å sova hemma inatt för ska ju till Eve imorrn bitti å fira henne, sen på kvällen ska baby få träffa min släkt för första gången på bowling banan, kan bli skojj! Å sen åker han å jobbar på söndag, snyft! Tror de kommer komma en liten tår då!

Lite bilder från förferren hemma hos Tai då!


  



 
  

  

  











Postat av: amelie

haha yeah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0